ipekbocugu birrtutamsevgi hafif geriye doğru yatarak emzirin , YouTube da videoları vardı bana biraz işe yaramıştı
Mucella_1 birrtutamsevgi aynı durum bende de oldu hatta bu sebepten meme reddi yaşadık ama düzenli ada çayı içerek biraz sütü azalttım ve emzirmeden 10 dk önce memeye buz uygulayarak süt kanallarını daralttım şiddeti biraz azaldı o şekilde de meme reddini yendik 🙏 şimdi sütüm daha sakin geliyor bebek de büyüdü daha rahatladık o zamandan beri de yanına uzanarak emziriyorum akılı azaltsın diye o da işe yaradı
Fatosmat Mucella_1 aynı şeyleri yaşıyoruz meme reddimiz var 3 ay 5 günlük. Ada çayı içiyorum 2 gündür. Ve buz uyguluyorum. Sol memeyi almak istemiyor. Sağı almaya başladı gibi. Nasıl yendiniz ne yaptınız vallahi 3 aydır çıkmazdayım çok bunaldım ve benim 20.5 aylık bi bebeğim daha var. 😥 pes etmek üzereyim.
Gizemlibirisi O süt fazlalığından benim memeler şuan dizlerime değiyor. Kızımı sütten kesene kadar göğüs pedi artı atlet parçası falan koyardım göğsüme. Gittiğim yere yanıma yedek tşört alırdım. Sayısız mastit oldum. Fazlası da zarar azlığı da
Aalya birrtutamsevgi ilk 3 ayda bazen oluyodu😅 sonra gectı kendı kendıne benm de birden olmustu elimle tutmustum 🥲
Zolizo Slyshn Evet azalttığı doğru ama kalitesini bozuyor mu bilmiyorum. Doktorunuz dediyse uygulamayın tabi.
Fatosmat birrtutamsevgi evet oluyor bebeğim 3 ay 5 günlük meme reddi ile mücadele ediyorum uykuda bile sol memeyi almak istemiyor. Çok canım sıkkın. Önden sağmak bile etki etmedi.
MelinayAsel29 birrtutamsevgi 1. Cocukta tazzikli geliyordu 9 ay boyunca Cocugumda ilk zamanlar disinda sutum azdi