Nevsevmom Bayanlar dondurucuda ilikli kemik var kaynatcam ama çözdürüp mü kaynatcam yoksa direk tencereye koyup kaynatmaya mı başlasam kemik suyu değil ilikli kemik var kaynayacak en doğru hangisi olur 😂😊
BirAlparslanAnnesi Nevsevmom hayır çözdürmene gerek yok ama şimdimi yapacaksın sabaha kadar beklicenmi 🙄
Nevsevmom BirAlparslanAnnesi yok canım sabah uyanır uyanmaz koycam kaynasın akşama kadar yavaş yavaş diye
Nevsevmom Sariiannee düdüklü de hiç yapmadım nasıl oluyor bide içine baharat soğan sarımsak katıyor musunuz
BirAlparslanAnnesi Nevsevmom en güzeli ağır ağır mis gibi pişsin aslıda o zatenz😍 istersen geceden tencereye ısla kanını salsın sabahda erkenden ocağa koyarsın
Nevsevmom BirAlparslanAnnesi öyle yapıyım demi kanından da huylanıyorum çünkü yatacakken koyuyum zaten erken kalkıyoruz😂
BirAlparslanAnnesi Nevsevmom evet ben genelde öyle yapıyorum ☺️Pişirirkende kapatmaya 1 saat kala soğan sarımsak havuç kereviz sapı işte evde ne varsa ondan koyuyorum
Nevsevmom BirAlparslanAnnesi Evet güzel oluyor öyle teşekkür ederim hiç dondurcudan çıkarıp yapmamıştım sorduğum iyi oldu sağol 🥰❤️