pamuksekerim Hndnckn 40 çıktı abdest aldım öyle ağda yaptım ve kontrole gittim. Hatta doktor 40 çıkınca gel demişti ben 50de gittim bi sıkıntı da çıkmadı şükür 👼🏻
ikikizannesi Hndnckn 40 cikmasi beklenirmi lutfen tuylu gezmeyin gerekirse jilet kullanin ama temiz olun
Betulemre Hndnckn valla benimde 40 ım cıkmadı ama yaptırmak istiyorum sonucta ağda zamanım geldi yaptırıcam yarın
mariapuder merhaba hayırlı olsun :) 40iniz ciktiktan sonra kadin dogum doktorunuza kontrole gidip daha sonra agda yaparsanız daha sağlıklı olur 🌸☺️
Bebegimveben34 Hndnckn ben doğumdan 60 gün sonra ağda ya gttim kuaför yapmadi dikişlerine zaararli die
Hndnckn Bebegimveben34 bilmiyorum kuaforum arayıp sormam lazım ama yukarıda kalıyor dıkıs zorlar mı kı