İşsizlik maaşı almadım ayrıntılı bir bilgim yok fakat mantık yürütürsek alabileceğinizi düşünmüyorum.
Belli bir süresi var bildiğim kadarıyla, o süre dolana kadar alıyorsun sonrası kesiliyor, siz bitmeden işe girdiğiniz için erken kesilmiş haliyle, geriye dönük bir ödeme yapılacağını sanmıyorum.
Bulunduğunuz ilin İŞKUR’undan net bilgi alabilirsiniz.