Kizlar merhaba kizim 3AY 11 gunluk. Son doktor kontrolumuzde 2ay 25 gunluk falandi kiyafetli 5600 kg cikti. Kiyafetlerini hep e-bebek den aliyorum. Anlamadigim nokta bu aralar artik hep 9 aylik seyler rahat oluyor. Bir arkadasim var onunla gorustum hatta bizde oyleyiz bilerek dar yapiyolar falan dedi. Biz mi cok siskoyuz bu magazalar mi kalip farki var anlayamadim