111111inci Kızlar merhaba kızım dün 2 ay aşisini oldu ve dünden beri mama yemiyor zorluyorum çok az içiyo öğürüyo itiyo aşı iştahsizlik yapar mı ve ne zaman düzelir hasta degil yemediği için endişeleniyorum