Bebeğimde tek zorlandığım şey gerçekten uyutmaya çalışmak. Uyumasında problem ara ara oluyor ama genel olarak uyuyan bir çocuk aslında. Sorun şu sürekli ne istediğini anlamakla geçiyor. Gerçekten bazen yatağa koyup odadan çıkıp gelesim geliyor deli oluyorum. Çoğunluk kucakta pışpışla uyutuyorum ama o kafasını koyacağı yeri bulana kadar ağlıyor bulduğunda kıpırdadığım an eyvah bitti baştan başlıyor ağlamaya baştan rahatını bulmaya çalışıyor. Bi gün kolumda uyuyor bi gün boynumda bi gün omuzumda ağlaya ağlaya yer arıyor. Yatakta pışpışla uyutmaya alıştırmaya çalıştım bir süre 2 3 gün bazen oldu bazen olmadı ara ara yine deniyorum ama sakinleşmiyor. O ara şey düşündüm en azından ağlarken konuşsam ağlama bebeğim uyu bak bi dinle beni uyucaz şimdi vs konuşuyorum ama duvara dedim laftan anlasa belki uyurdu bu şekilde diye. 4.5 aylık şu an tahmini ne zaman konuşarak ilgisini çekmeye başlarım?