Sehnurr Kızlar eşim korona çıktı malesef bugün bebeğim 4. Aya girdi emziriyorum ama C vitamini de almam laZım portakal mandalina çok fazla mı gaz yapar acaba
Kadifemsii Sehnurr bebeğiniz normalde gazlı bir bebekmi yani deneyerek bi tüketin ben çok tüketirdim gaz yapmadı hiç
Kadifemsii Sehnurr benim kızımda gaz sorunu yaşamadı hiç rahat çıkarıyordu bende herşeyi yiyordum 😀 sizde yiyin görün sancı çekmez belki inşallah çekmez
Sehnurr Kadifemsii ya bende ne yersem yiyim gaz yapıyor o yüzden yemekleri seçmiyorum ama meyve yemiyordum şimdi korona çıkınca C vitamini depolıyayım dedim 😂
sademinannesi Sehnurr yiyebilirsiniz normalde çok gazlı bir bebek değilse onunda bünyesi alışacak siz yedikçe ama çok yerseniz pişikte yapabiliyor haberiniz olsun
Sehnurr sademinannesi yarım portakal yedim ya pişik zaten hemen oluyor eder pişik yapıyorsa daha hiç yemem çok hassas pişik konusunda
BugsBunnyy Sehnurr c vitaminini tablet seklinde almaniz daha iyi olur bu donem. D ve c vit onemli oluyor onlarda yeme icmeyle hemen yukselmez
Sehnurr BugsBunnyy d vitamini çocuğa veriyorum ama ben kullanmıyorum C vitaminini o şekilde hiç bilmiyordum yarın aldırırım olmadı
GamzeGoktas Ben 1-2 defa mandalina yedim kakası köpüklü gibi oldu asitten sanırım ve aşırı pişik yaptı 🤦🏻♀️
BugsBunnyy Sehnurr d vitamini sizde kullanin hem kis ayindayiz hem de en onemli seylerden biri covidde