Merveyasarkemal Merhaba kızlar benim bebiş 17 aylık olacak saçları kıvır kıvır ve çok dolaşıyor saçını taratmıyor acaba önereceğiniz canını acıtmayan tarak fırça vs var mı
Bulutbey Merveyasarkemal dalinin falan kolay tarama spreyleri var. Benim kızım yokta öyle reyonlarda gördüm. Birde saç açma fırçası ile mi tarıyorsunuz benim de saçım kıvırcık kuruyunca taramak can yakıyor ıslak ve o dediğim fırça ile yaparsanız acımaz belki
Merveyasarkemal Bulutbey işte sprey kullanmak istemiyorum ben sabunla yıkıyorum normalde sacını diğer ürünlere güvenemiyorum diye ondan fırca tarak olarak bişeler arıyorum
Bulutbey Merveyasarkemal https://ty.gl/2mo9brye1v birde bunun yorumlarına bakın isterseniz. Annemde muadili var ama bu orijinal olanlar daha iyi diyorlar