alice0334 benim bebeğimin çok şükür 1 gün sürdü geçti ateşi. Ertesi günde halsizliği geçti 🙏 bol bol emzirdim bu süreçte ve üstüne sadece ince bir tulum ve içine kısa kollu zıbın giydirdim. Bir de aynı gece ateşi 37.7 ye çıkmıştı doktorum ateş durumunda günde 3 taneye kadar yarım fitil verilebilir dedi. Yarım fitil verdim. Ama doktorumuz eğer tahliller temizse genelde ilaçsız bir şekilde atlamayı beklediğimizi söylüyor bilginiz olsun çok geçmiş olsun size de 🙏