Benim ikizlerim 3 buçuk yaşında oğlum 12 buçuk ,kızım 12 kilo ona bakarsak çok çok zayıflar insan sıkıntı yapıyor herkes bu çocuklar 4 yaşına girecek niye böyleler diyo ama takmamaya çalışıyorum bi yandan da sağlıklı olsunlar da kilo önemli değil diyorum kendi kendimi teselli ediyorum