Merhaba kızlar. Çalışmaya başliyacağım 16 aylık oğlum var. Henüz iş bulamadım ama başvurdum çağırırlar die düşünüyorum bakim inşallah🙏🏻🤗 şimdi bu devletin verdiği bakıcı desteği varmış. Ben işe başlamadan başvurdum ama nasıl bi yol izliyeceğim. Başvuran var mı? Yedek yazıyordu başvurduğum sayfada tarih saat yoktu 🤷🏻♀️ Anlamadım vallahi.