Zeynep49 Bebeğim 3 ay 3 günlük 2 3 hafta kadardır böyle emzirirken en ufak sesten ağlayıp emmiyor sakinlestiremiyorum ikizi var ister istemez ses oluyor neden olabilir bu durum ağlayıp kendini geriye atıyor
Zeynep49 Narnmsln ama böyle değildi önceden biri konusursa yavaş olsa bile ağzını memeden çıkarıp ağlıyor sakinlestiremiyorum
Mlkko Zeynep49 eğer emdiktenden sonra uyuyorsa ninni gibi müzikler olabilir sakinleştirir hem uyumuyorsa çocuk şarkıları olabilir daha hareketli. Umarım işe yarar en azından ses olmasına alışır diye düşünüyorum