15 ocakta 5 no bebek bezi 100 lü paket İ 145tl sipariş verdim yanında da kardeş İ için 1 no bebek bezi aldım ürün eksik geldi 5 no bez eksik di aradım hallederiz dediler. Neyse sürekli olarak arıyorum geri dönüş yok
En son kargo da kaybolmuş sizin paranız İ ıade ettik bşrdaha alın gönderelim dediler bana sormadan bende bekliyorum bez gelecek diye suan dedikleri bez 220 TL olmus ben nasıl alım bi daha böle bişe hiç görmedim