yusufarasmom Merhaba hanımlar bebeğim 4 aylık bir kaç gündür kan ilacına başladık kaka rengi değişti bu akşam ordu yeşili kaka yaptı kokulu hemde beline kadar yaptı korktum bu durumda n dolayı inşallah kötü bişey değildir başına gelen varsa yardımcı olabilir mi
Deletedmom27337 yusufarasmom aynen bırakana kadar rengi koyuydu bırakınca normal rengine döndü.. bizlerde de oluyor yaşamışsınızdır mutlaka
yusufarasmom Deletedmom27337 evet gebeyken verdiler ama bana hiç iyi gelmedi o yüzden kullanmadım zaten
Deletedmom27337 yusufarasmom normal yani içini ferah tut. İstersen birkaç gün vermeyip farkı anlayabilirsin