Selam hanımlar ilk bebeğim o yüzden soruyorum..iki gündür bebeğimin ateşi 37.7 civariydi calpol verdim..bugün hiç ateşi yok ama ağzı akıyor ve normalde 2 saatte bir yemek için ağlayan bebeğim şimdi 4-5 saat geçiyor ben mama vermeme rağmen yemiyor acaba boğazları mi şiş gerçi mamayı yerken yutkunma da güçlük falan çekmiyor ..doktorda ateşi 38 üstünde olmadan hastaneye gelme dedi yani neden böyle olabilir atak haftası falan böyle mi oluyor ki bilemedim