Renesmee ben hanimish marka alıştırma bardağı aldım ama oğlum hiç kendi kaldırıp da içmedi hep ben tutuyordum, aynı şekilde bardakla da içiriyodum güzel içiyordu.. Plastik bardak aldım içine 1 2 yudum su koydum önüne bıraktım istediği zaman kendisi içsin diye de teşvik ettim zamanla alıştı şimdi her türlü bardaktan içer kendi suyunu..
Bir de zamanla keşfettim ki oğlum o alıştırma bardağının biberon gibi ağzında içmek istemiyor, kapağını açtırıyodu bardak gibi kafaya dikiyordu. B3lki sizin ki de bardaktan içmeyi sevecektir 😊