Tabiki her bebeğin gelişimi farklıdır sağlığı üzerinde binlerce kez şükur demek istediğim 2 ay cok iyi kilo aldığı için 3.ayda birden düştü emzirme olarak az mı oldu benim gibi bebeği kilo alımı olup onlarında bu şekil mi diye merak ettim kusmasi çünkü çok fazla bebeğimin