Himoms başvuru yaptığın bakıcı parası muhtemelen. 375 euro veriliyor. Eğer çıkarsa bedel ödeniyor. O ayrı bişey.
Herhangi bir bakıcıyı işkur üzerinden çalıştırmak için yedek durumu yok diye biliyorum. Sen işveren oluyosun, bakıcı çalışan. İşkurdan işe alıyorsun ve devlet direkt ödüyor diye biliyorum. İşveren gibi düşünerek sigortası için sigortalar kurumuna dilekçesini verip sigortasını başlatıyosun. Umarım yanlış bilmiyorumdur.