Deletedmom27337 AAsyaa ilk 5 aylıkken götürdüm. Sonra 7-8-10 aylıkken götürdüm. 8. Ayımızda istediğimiz gibi bir doktor bulduk öylelikle artık 2 ayda bir çağırıyor şimdilik.
Derinmavi AAsyaa 8. Ay a kadar her ay götürdük doktorumuz birdaha yaşında getirin dedi birdahaki ay götüreceğiz canım ben götürüyorum düzenli
ZMK AAsyaa 1 yaşına kadar her ay götürdüm yaşından sonra aşılarını yaptırmaya ve hasta olduğu zamanlarda götürüyorum
BugsBunnyy AAsyaa 1 yasa kadar her ay goturdum 2 yasa kadar da 3 ayda bir goturdum.simdi 2 yasinda hasta vs olmadiginda muhtemelen 2.5 yasa kontrole gotururum tekrar
Bebegiminannesi AAsyaa ben ilk 3 ay götürdüm ondan sonra sadece aşısı için götürüyorum, özel hastaneye kalsak her ay çağırıyor bi kilosuna bakıp kafa ölçüp 400 TL alıyorlar ,bi rahatsızlığı olmadigi zaman götürmüyorum
Birkedibirbebekkkk 8 ayligiz her ay doktorumuza da gittik saglik ocagina da. En azindan yaşına girene kadar ulasim sikintisi yoksa goturulmeli diye dusunuyorum.