Tunamtn Sleepy Natural 2 Bebek Bezi 2 Numara Mini 84′lü https://www.hepsiburada.com/sleepy-natural-2-bebek-bezi-2-numara-mini-84l-p-HBCV000018N91V?magaza=Sleepy&url_src=ios-product-detail Merhaba anneler🌸 fiyat olarak çok uygun oluyor, kullanan var mı? Sızdırma yapıyor mu? , bebekte huzursuzluk yapıyor mu ? Ben prima takıp yatırdığımda sabaha kadar kendim değiştirmesem sesi çıkmıyor çünkü🌸 Bilgi verirseniz çok sevinirim❤️
2pati_1baby Tunamtn ben gece serisinden çok memnunum (külot olanları )gece /gündüz kullanıyorum; harici olanlar hiç hoşuma gitmedi primada kullandım ama gece serisi gibi değil
Seda0651 Tunamtn Sleep nin bu modeli değil de bio natural öneririm hiç sızdırma pişik sorunu yasamadim
Masumbuse Merhaba ben de yenidoğan kizima aldım indirimden ama hiç begenmedim çok sızdırma yaptı ve emmiyor bez açıkçası ben pişman oldum elimde kaldı molfixe geçtim hiç onermiyorum