gulceninannesiii Merhabalar 6 gün önce doğum yaptım, hastanede hemen o gün topuk kanı aldılar ve ikinci kez topuk kanı vermem için sağlık ocağı arıyor. 2.gerekli mi sizce. İlkinde bebeğimin topuğu bileğine kadar morardı daha yeni yeni geçiyor o yüzden çok korktum
Mimoza_cicegi gulceninannesiii Daha yeni doğduğu için hastanede ilk alınır ve doğru sonucu pek vermez diye biliyorum bu yüzden alınır sağlık ocağında tekrardan bizim sağlık ocağında üç kere alındı maalesf aglyark gttim resmn
Sznmre gulceninannesiii hastanede aldıklarında sarılığa bakıyolar sanırım 🙄 sağlık ocağındakinde kalıtsal hastalıklara bakıyolar , hemşireye getirmesem olurmu dediğimde olmaz demişti ❤️ Götürün derim
Bebegimm1 gulceninannesiii 1 hafta icinde vermek gerekli bana oyle demisti sizde mutlaka ihmal etmeyin saglik ocaginda vericeginiz kan onemli olan
Tugceeeee01 Evet şart çünkü bebekde ki bazı rahatsızlıkları o kanla buluyolar erken müdahale etmek için yapiyolar arkadaşımın bebeğinin guatr olduğunu ordan ogrendiler
Eysar gulceninannesiii iki kızımda da verdik hem hastaneye hem sağlık ocağına sağlık ocağında verdiğimizde sorun çıktı şehir hastanesi ne gönderdiler orda da baktılar kanuna tsh yüksek görünmüş iki kez de oraya kan verdik sonra birşey çıkmadı sağlık ocağıda inceliyor verin derim