Kızlar bebeğim 3 buçuk aylık yeni işe başladım iki haftadır mama destekli anne sütüyle devam ediyoruz. Sma optıpro mama kullanıyorum 4 gündür kaka yapmadı gaz çıkarmada sorun yok düzenli çıkarıyor ama huysuzluk yapmaya başladı. Huysuzluk kaka yapamamasından mı yoksa başka Bişeyden mi emin olamıyorum ne yapabilirim kaka yapabilmesini sağlamak için