Arkadaşlar merhaba öncelikle bebeğim kolik bir bebek ve 2,5 aylık bu zamana kadar her seferinde benim kucağımda uyur ve sakinleşirdi ancak 1 haftadır kucağındayken uyumak istemiyor ve uykusunu geldiğinde en az 1 saat ağlıyor kesinlikle meme tutmuyor emme saati bile gelse tutmuyor meme reddi olabilir mi anlamadım biraz uyuyup uyandıktan sonra bazen hemen tutuyor bazen hiç tutmuyor emerkende sürekli ağlıyor