Degerli_anne Anneler bebeğiniz kaç aylıkken oturdu benimkisi 7 buçuk aylık kendisine değmeyecek şekilde yastık koyuyorum ama yinede kendini arkaya atıyor herkes sürünüyor ondan oturmuyor diyor bağlantısı ne anlamadım
Yelizemirvolkan Degerli_anne 8 buçuk aylıktı oturdu oğlum. Doktora gidecektim nerdeyse. Bol bol destekli oturt bir gün bakacaksın ki kendisi oturmuş olacak☺️
Canlarim41 Yelizemirvolkan kesinlikle 9aya kadar oturabilmesi lazim illa 6beya 7aylik da tam oturacak diye birşey yok
Yelizemirvolkan Degerli_anne sakın panik olmayın bebekler inatlaşıyor siz onu zorladıkça ben bunu yaşadım. Oturacak illaki rahat olun daha zamanı var siz bol bol oturtun önüne sevdiği oyuncakları koyun teşvik edin gerisi gelecek
Yazannesi1 Degerli_anne benim bebeğimde 7,5 aylık yıkılıyor 😌 ama yüz üstü koyunca kendisini baya kaldırıyor oturmak için ama yıkılıyor 😬 merak etmeyin normal
cicekbahcem Degerli_anne O her çocukta var , bizde 8 aylık olmak üzereyiz,7 aylık kontrol de sordum 9 aya kadar normal dedi. Aynı sizinki gibi bir süre sonra kendini atıyor yada eğilirken düşüveriyor🥰
Masal06 Degerli_anne her bebegin gelişimi farklı olur hiç kaygılanmayın bence benimki de tam 7 buçuk aylık ken oturmaya basladi.yani bi anda oluyor zaten bi bakıyorsunuz kendi kendine oturmuş bile