Uygunajda Arkadaşlar bebeğimin bir gözü capaklaniyor diğerinde sıkıntı yok neden capaklaniyor acaba bebeğinde bunu yaşayan var mı ya varsa nasıl geçti
mehmel54 Uygunajda kaç aylık bebeğiniz. Benim kızım yeni doğduğunda ikisinde de vardı biri anne sütüyle geçti diğerini de banyo yaptırırken sampuaniyla yıkadık da geçti daha da olmadı hiç 2 haftayı geçti dalin kullandığımız için rahatca yıkadım
incitanesii Uygunajda yemi doğduğunda vardı benim kızımın doktor bir damla verdi 1 haftaya kalmadı geçti
Uygunajda mehmel54 4 aylık üç gündür böyle capaklaniyor zaten genelde banyo yaptığım zaman yüzüne gözüne köpük yapıyorum şampuanıyla
Mercimekkk Daha bugün doktora gittik.Tek gözünde çapaklanma ve akıntı vardı doktorumuz cay, anne sütü ve ya saf suyla günde dört defa temizleyebilirsin dedi. Bu arada bebeğim 24 günlük 🌸
Gzmk Uygunajda bebeğiniz kac aylık? Birimde 2.aya kadar oldu yeni bitti. Serçe parmağım ile masaj yapıyordum ve ılık suya mendil batırıp temizliyordum hemencecik düzeliyordu sonra tekrarlıyordu şimdi hiç yok şükür 🙏🏻