merhaba kızım 4.5 aylık son 1 aydır okadar az süt içiyor ki gecen kontrolde kilo alımı düşüktü doktorumuz mama takviyesi verdi toparladık kiloyu şimdi ne mama ne meme emmek istemiyor açlıktan aglıyor ama ikisinide reddediyor 4. ay ataklarından biliyorum ama nezaman düzeliyor bu ya da bu beslenme işine çözüm bulan var mı günde 500 ml süt anca alıyordr