Merhaba. Bugün 3. Günümüz kızımla sizinle paylaşmak istedim. Diğer iki günden oldukça iyi geçti. Akşam 8 de yattı kızım 1 3 ve 5 de emmeye uyandı 5 uyanmasında yarım saat kırk dk anca uykuya daldı. Sabah 8.30 uyandı. İlk iki gün salla dur yapmak zorunda kaldım hep ağladı bağırdı 40 45 dk anca uykuya dalıyordu. Bugün ilk uykusunda 10.10 da emmek istedi emzirdim direk beğişine koydum asla ağlamadı ve asla sallamadım yarım saat kendi kendine oynadı uyku arkadaşı vs derken artık uyumasına yakın mızırdanmaya başladı piş piş pat pat ee ee derken yarım saatin sonunda uyudu ve bir saatlik uyku yaptı. İkinci uykusunu 1 de uyudu o da aynı şekilde oldu ama bu sefer 15 dk dayanabildi uykuya daldı 45 dk uyudu. Üçüncü uykusunu 4 de uyudu 40 dk ve uykuya dalacakken bana bi gülümseme attı sanki o da böyle uyumayı sevdi ☺️ inanılmaz mutlu oldum şuan kızımı gece uykusuna yatırdım. İlk iki gün çok zorlanmıştım başaramam çok ağlıyor napcam diye panik oldum ama bugün bana çok güzel bi motivasyon oldu hele ki o gülümseyip uyuması inşallah böyle devam ederiz ve uykuya dalma süresi git gide kısalır 🥰 bunu sizinle paylaşıyorum çünkü sizede motivasyon olsun istiyorum başarabiliriz hem bizim hem bebeklerimiz için 🌸 @Snowglobe