Herkese iyi akşamlar
Kızıma kar botu alacağım ancak adidas ın numaraları inanılmaz kafamı karıştırdı
Kızım 15 aylık, şuan vicco bir botu var 20 numara ama incecik çorapla zor giriyor ayağına. İgor yağmur botu var o da aynı şekilde 20 numara ve ayağına zor giriyor. Bu ikisinde marka belirtmemin nedeni ikisinin de kalıp olarak aynı olduğunu ifade etmek istemem. Nike ilk adım ayakkabısı kullandık onda numara sorunu yoktu ama bu Adidası bir türlü anlamıyorum.
Kızımın ayağı 12.7 cm şuan vicco da 13 cm 21 e karşılık geliyor ama adidasta 12.8 22 numara diyor ölçüm tablosunda. Kullanıcı yorumları da biri dar diyor biri geniş diyor biri tam kalıp diyor ortak fikir yok. Kızıma gidip denetemiyorum da internetten alacağım. Bir de az büyük olsun kalın çorap da giydirin diyorum 21 numara ayağa 23 adidas mı alayım tam olması için kafam bir milyon oldu
Adidas Bebek botu kullanan varsa numara hakkında fikir verebilir mi?