Kızlar merhaba bebişim hala ayağını basamıyor..zamanı var mı ciddiye almalı mıyım
Pialvi benim kızım da 6 buçuk aylık. Çok nadir tam basıyor. Benimde canımı sıkıyor bu durum
islimkry evet canı istediğinde azcık basıyor
Kızlaaaaar ????