Oğlum çok fazla su içiyor doğduğundan beri öyle en az 4 biberon içiyor küçük biberonla ebe ye söylemiştim daha önce suyun zararı olmaz dedi bugün görümcem bu kadar su normal değil birşey var bu çocuğun bi dr götürün dedi ne olur ne olmaz diye aynı durumu yaşayan var mı suyu çok içen yada suyun ne gibi bi belirtisi olur ?