Minikkuss50 Bebeğim 4.5 aylık kucagimdayken belini geriye doğru attı tutamadım düşmedi ama ağladı biraz bişey olur mu
pogacayanakli_aylamm Minikkuss50 bi sefer benim bebegimde oyle olmustu. Bisey olmadi cok sukur. Elleyin bakin eger ellediginde ağlıyorsa bi doktora gidin
Gzmk Minikkuss50 benim bebeğim 1 aylıkken olmustu baya ağlamıştı ama sonra hiç ağlamadı belki anlık acıdan ağlamış olabilir elinizle kontrol edin yatırdığınızda falan ağlıyorsa bi doktora götürün ama bisey olmamıştır