Gmzkaya19 çok geçmiş olsun tez vakitte atlatsın inşallah . Benim kızımda oldu ama 2,5 yaşında bir buçuk gün ateş oldu inatçı ateş zar zor düşürdük sonrasında iyiydi şükür. Bir anda yükselebiliyor ateş takipte kalın emiyorsa da bol bol emzirin. Çocuklar yetişkinlere göre daha çabuk atlatıyor.