Neslihan-55 Merhaba güzel anneler bebeğim 3 Şubat’ta 5 aylık olacak şimdiye kadar sleepy ıslak havlu kullandım başka marka kullanan var mı
BarlasMomm Neslihan-55 dogdugundan beri uni bay kullaniyorum ben. Bi ara sleppy denedim cok kotu kizardi poposu
eylulmin Neslihan-55 ben kullanıyorum doğadan serisini. Fiyatına göre iyi bence. Boyutu biraz küçük sadece. Bence en iyisi Sleepy yenidoğan ıslak mendili ama çok pahalı
Winnithepooh Neslihan-55 29 aylık bebegim sleepy yenidogan kullandım son 1 aydır sadece devam havlusunu ve zeytinyağlı olani aldim içerikleri onlarında güzel şahsi fikrim dokunmadı ise yenidoagmal devam edin 1 yasini geçen kadr fiyati çok artması ben daha yenidoagm alirdim diğerlerine dokunmadı sukur sleepy aldim hep daha da alırım 🤭
Irmakprensesinannesi Neslihan-55 uni baby baby me kullandım bir ara prima nikah kullandım gayet hepsinden memnunum
Ceylan88 Sleppy yenidoğan kullanıyorum 3aylığız bu ay baby turco da aldım indirimden bi onu da deniycem,
curly_mom Neslihan-55 baby turco doğadan, alkolsüz, parfümsüz modelini kullanıyorum, öncesinde şok bebe land yenidoğan medillerini kullandım o da güzeldi..