Hamilelikte sürmediğim bir tereyağ kalmıştır her türlü yağ sürdüm, piyasadaki en iyi (!) çatlak kremlerini aldım. Sürekli sürüyordum pehlivan gibi gezindim ama, her yerim çatır çatır çatladı. Çatlamaya müsait bir yapım var, cildim kuru. Ve yıllardır kilo almam +-2 aynı gider. Ani kilo alış verişlerim olmaz yani. Bu sebeple vücudum alışkın da olmadığı için, çatlarım diyordum ama, koltukaltına kadar da çatlamazsın be 😵💫
Hamilelikten sonra hiçbir şey yapmamaya başladım. İnancım kalmadı çünkü. Bi ara dermaroll, aloavera falan aldım bir kür vardı burada da paylaşılan denemek için. Yapmadım pek.
Çatlak tedavisi yaptırmak için bir yerle görüştüm, onlar bile şaşırdılar bu kadar çok çatlamış olmama. Dışardan bakınca çünkü 50 kg, içerisi çatlak dolu 😁 kiloyla pek alakası yok ama tabi…
Bunun için doktora da gittim, altın iğne tavsiye etmişti ama aşırı pahalıydı ve yüzde 60 geçme oranı veriyordu.