HiraaAzraa Merhaba kizlar 8 yaşindaki kizimın 4 aydir el tirnakları uzamiyor, doktorda tahlillerini verdik tahlil sonuclari temiz çikti doktor normal diyor ama ben tatmin olamadım bilemiyorum siz ne düsunuyorsunuz?