Kızlar 8 ay 22 günlük bebeğim 3 gündür ateşliydi doktor tavsiyesi ile zimaks antibiyotik başladık dün itibaryle ateşi düştü ama önce vücudunda sonra yüzünde kabarcıklar oluştu ishali zaten vardı ama rengi yeşil oldu başına gelen var mı bekleyeyim geçer mi kendi kendine yoksa doktora götürmeli miyim bu arada doktor antibiyotik kesin demiş kestik