Kızlar Merhaba bebişim 1 aylık oldu aşırı gazlı bi bebek ve ben artık napabilirim diye internette araştırmadık yer bırakmadım bugun kimyon demledim ve her sancısı geldiğinde bir çay kaşığı kadar verdim cokta iyi geldi hemen altına yaptı bayada gaz cıkardı rahatca uyudu bıraz gel gelelim soruma ben bunu gunde maksimum kaç defa verebilirim kaş yapalım derken göz çıkarmayalım yavrumun midesine bi zararı olurmu gunde 3 4 defa bi çay kaşığı seklinde kullansam olurmu