Banu43 sizi korkutmak istemem ama aynı şikayetler bitmeyince götürdük 10 gün Ankara şehir hastanesinde yattık bronş başlangıcından ciğerlerimz çok dolmş havayla tedavi ettiler . 4 saat arayla serumfizyoloji uyguladım olmadı otribebeyle devamlı cektim ateş hiç olmadı hep 36.5 .isterseniz geç olmadan bir akciğer filmi çektirin