Kızım 10,5 aylık 8 aylıkken iki öğün yediriyordum bazen üç öğünde olabiliyodu
Sabahları yumurta içine lor peynir yada labne koyup veriyodum
(haşlama değil tavada pişiriyodum kızım haşlama sevmediği için)
Öğlen yoğurt , yoğurdu yoksa meyve yada sebze püresi veriyodum
Akşam da çorba yada bebek irmiğinden yaptığım muhallebiyi veriyodum üzerine de bir tatlı kaşığı pekmez koyuyodum. Şimdi büyüdü öğünler de artık pilav yada kıymalı kabak dolması tarzında doyurucu yiyebileceği yemekler yapıyorum