2 yaşını bekleyeyim mi sizce yoksa salona gecsem olur mu? Kızım 1 yaşında dolap falan birakmiyor su an oturma odasini iptal edip simdilik oyun odasi ilerde mescid calisma odasina cevirmek istiyorum,esyalar cok gozume batiyor azaltmak istiyorum.2 yasini bekleyim diyorum,2yasinda dolap karistirma, eşyaları cekip koparma huylari hala olur mu sizce