Merhabalar, bebeğim 3 aylık. Göğüs ucum çok küçük olduğu için doğduğundan beri silikon uç ile emziriyodum, yavaş yavaş göğsümü kavramaya başladı ama emerken çok süt akıyor normal mi bu? Dudakları kıvrılıp karnımız karşılıklı geliyor aslında doğru kavrama olduğunu düşünüyorum ama ağzının kenarlarından çok süt akıyor