Merhaba. Ben 3 ay dolduktan sonra boyatmıştım düzenli olarak. Saçlarım kırmızı zaten, ayda bir boya istiyor,sürekli akıyor. Her ay boyamadım ama Hamilelik boyunca 3 kere filan boyadım. Kızım 2 yaşında herhangi bir problem yok çok şükür. Şu an tekrar bebek bekliyorum , saçlarım çok aktı , 3 ayın dolmasını bekliyorum. Hemen boyayacağım😀 Doktorum da boyayabilirsin dediği için tereddüt etmemiştim.