Merhaba bu bölümü okuyup çalışan çok arkadaşım var bende çok seviyorum bu sene açıktan başlamak istiyorum hatta ama çalışma koşulları çok kötüymüş asgari üstü alan yok deneyimliler bile 1 gün izin e hemen keserler diyorlar hep böylemi koşullar çok merak ediyorum bölümü okuyup ekstra eğitimler almak istiyorum ama hevesim kırılıyor bebeğim var bide çaba sarfederek okuyacağım mesleğimde var bu arada ama vardiya sistemiyle olduğu için kendi işimi yapamıyorum biran önce karar vermem lazım