Sevgi0707 göbek bağı yüzünden çok ağlamıştım yeni anneliğin vermiş olduğu tecrübesizlik de vardı tabi. Benim oğlumun göbek bağı da çok geç kurudu sürekli sıvılık vardı. Ben de doktora sormuştum o da kötü koku yoksa korkma demişti. Kötü koku enfeksiyon belirtisiymiş. Sıvı veya hafif kan gelmesi normal demişti. Ama yine de anne yüreği işte. Eninde sonunda kuruyor o göbek bağı endişe etmeyin ☺️