Zeynep9217 4 yaşındaki kızım elini kapıya sıkıştırdı 1 hafta oluyor morarmış bugün tırnağı baya kalkıyor ne yapacağımı bilemedim ağrı sızı yok
pogacayanakli_aylamm Zeynep9217 tirnahi ayriliyorsa düşer. Dustukten sonra enfeksiyon kapmamasi ocin dikkatbedin batikon sürün. Sonfa yavas yavas yenisi cikar
Feyzanne Zeynep9217 merhaba bizim de 5 gün oldu tırnak yukarı doğru kalkıyor sanki uzundu zaten kesmeye de korktım. Nasıl gelişti süreç
Feyzanne Nurcs merhaba geçmiş olsun. Tırnağı düştü sonra yeniden çıktı. İlk defa bir hafta önce kestik çok şükür
Nurcs Feyzanne sağolun, bizimkide düştü alttan yarısına kadar gelmiş zaten, çok evham yapmıştım gerek yokmuş 😬😬