Kbryldzkr Arkadaşlar merhaba 6 ay önce 32 haftalık doğum yaptım ek gıda dönemine siz nasıl geçiş yaptınız yoksa düzeltilmiş yaşına göre mi ek gıdaya geçtiniz
kirmizibasliklikiz_ Kbryldzkr kronolojik 6.5 duzeltilmis 4.5 aylikken doktorun basla demesi uzerine tadimlara basladim ama asla zorlamadim