tek başıma bebek arabası ile otobüse binmekten korkuyorum açıkçası, o koca hantal şeyi yok kaldır yok indir baş edemem gibime geliyor, o yüzden bugün kızımla ilk defa baş başa otobüse binerken kanguruyu deneyeceğim. zaten insanlar bebek arabasına salak salak bakmayı seviyorlar, kaldırımdaki rampayı kapatmışlar biriniz de bir adım çekilin de geçelim, ne diye ilk defa görmüş gibi bakıyorsunuz?🙄