Gerçekten anlamıyorum normalde dizi dizi olurdu e bebekte civilde bir aydır yok hiç bi yerde bulamıyoruz kıtlık gibi sadece serum yok yani bugün eczaneden aldık mecburen 70₺ verdik içim acıdı ya civilden 15 e alıyordum hep bu nasıl iş anlam veremiyorum kış günü neden tükenir gelmez bunu bile internet üzerinden alamayız yani siz nerden buluyorsunuz🤷♀️