kızlar bebegim 8 aylık 2 hafta önce covid gecirdik iyileşti ama covidten sonra burnunda hırıltı basladı serum fizyolojik yapıyorum arada gün icinde cok fazla olmuyor ama gece yatarken bi de sabah kalktıgında cok fazla hırıldıyor burnu dün doktora götürücektim kar felan yagdı derken kaldı başka bi sikayetimiz yok hırıltı sadece geçer mi sizce kendiliğinden ?